نمایش از 11 مهر 1392 بازدید: 26682
پرینت

          

 

 

معرفی حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت

 در یک نگاه

    1. معاونت دانشجویی : مهندس امید علی نوروزی
    2. مدیر امور دانشجویی و دبیر ستاد شاهد و ایثارگر: علی فضیلتی
    3. کارشناس امور دانشجویی و تربیت بدنی : محمدعلی کاظمی
    4. متصدی امور دانشجویی: مرضیه خندان
    5. کارشناس امور دانشجویی و امور فارغ التحصیلان: علی هاشمی
    6. کارشناس امور فار غ التحصیلان: خانم محبوبه مرادی
    7. کارشناس امور فارغ التحصیلان و دفتر مشاوره و راهنمایی: خانم هاجر بهره بر
    8. کارکنان سلف سرویس: عنایت دستخوان و حمید باردل
  1. معاونت دانشجویی

مشخصات فردی

نام و نام خانودگی: امیدعلی نوروزی

تلفن و فاکس(تلفکس) دفتر: 07443231386

آدرس الکترونیکی: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

سطح تحصیلات: کارشناسی ارشد شیمی

معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت این افتخار را دارد که با فراهم نمودن بستر مناسب برای رشد علمی و پرورش استعدادهایی که این دانشگاه را برای ادامه تحصیل خود انتخاب نموده اند، در ترسیم آینده روشن ایران اسلامی سهیم باشد.این معاونت با تلاش مدیریت دانشجویی،امور دانشجویی،اداره تربیت بدنی،دفتر راهنمایی و مشاوره دانشجویان، ستاد امور شاهد و ایثارگر، اداره امور فارغ التحصیلانگامهای تأثیرگذاری را در انجام مأموریت سازمانی دانشگاه بویژه در سالهای اخیر برداشته است. نظرات، پیشنهادها، انتقادات و دلگرمی های تک تک مخاطبین، مقدمۀ پویایی و ارتقاء همه جانبه و پایدار در ارائه بهتر خدمات خواهد بود.

این معاونت با انتصاب یک معاون در رأس آن تشکیل و با تحت پوشش قرار دادن بخش های مربوط و جداسازی آنها از دیگر معاونت ها در جهت رشد فکری و فرهنگی دانشجویان بنا نهاده شده است. در زمان تأسیس این معاونت همه قسمت های معاونت دانشجویی تحت پوشش معاونت های دیگر قرار داشت که به تدریج با تلاش معاونت مربوط و حمایت روسای دانشگاه جدا و به این معاونت ملحق گردیدند. دفتر فارغ التحصیلان و بخش کمیته انضباطی دانشجویان تحت پوشش معاونت آموزشی، سلف سرویس زیر نظر معاونت اداری مالی بود که به تدریج از دیگر معاونت ها جدا و معاونت دانشجویی استقلال پیدا کرد.

نمونه وظایف و مسئولیت ها

  • نظارت بر انجام اقدامات لازم به منظور تشکیل جلسات بحث، گفتگو و تبادل نظر بین استادان و دانشجویان.
  • نظارت بر انجام امور مربوط به راهنمایی دانشجویان و آشنا نمودن آنان با مقررات تحصیلی دانشگاه
  • نظارت بر امور سرپرستی و فعالیت های مربوط به کمک ها و تسهیلات رفاهی دانشجویان
  • تدوین پیشنهاد اصول کلی برنامه های مربوط به کمک ها و تسهیلات رفاهی دانشجویان با توجه به ضوابط و مقررات دانشگاه
  • دریافت، تهیه و پیشنهاد دستورالعمل ها و آیین نامه های مربوط به امور دانشجویی و نظارت بر حسن اجرای ضوابط و آیین نامه های مصوب.
  • تهیه، تدوین و اجرای صحیح آیین نامه های انضباطی دانشجویی و نظارت برای اجرای صحیح مصوبات کمیته انضباطی دانشجویی.
  • تهیه طرح های لازم به منظور ایجاد و توسعه خوابگاه های دانشجویی و نظارت بر حسن اداره آنها.
  • نظارت بر امور مربوط به خدمات وظیفه دانشجویان مشمول خدمت وظیفه عمومی.
  • پیشنهاد بودجه، نیروی انسانی و سایر نیازمندی های واحد های تحت سرپرستی با همکاری و هماهنگی واحدهای ذیربط و تهیه گزارش های لازم در این زمینه.
  • نظارت برتمامی امور مربوط به دانشجویان در زمینه های تحصیلی ،مالی و فردی یا خانوادگی به منظور شناخت وسیع شرایط آنها و حمایت و هدایت دانشجویان.
  • بررسی و مطالعه مشخصات و شرایط فردی و اجتماعی دانشجویان به منظور شناخت همه جانبه و مشکلات آنها اعم از تحصیلی ،اجتماعی و رفاهی و کوشش در دستیابی به راه حل های مناسب و مبتنی بر امکانات و مقررات.
  • جلب همکاری مقامات دانشگاه اعم از آموزشی و غیر آموزشی به راه حل های مناسب و مبتنی بر امکانات و مقررات.
  • نظارت و همکاری جهت فراهم آوردن امکانات لازم به منظور تشخیص استعدادها و توانایی های دانشجویان ممتاز و  هدایت آنها در رشته های مختلف علمی، هنری، ورزشی و سایر فعالیت های مشابه.
  • دستور برقراری یا قطع، افزایش یا محدود کردن کمک های مالی با توجه به فعالیت های ورزشی واحد دانشگاهی و میزان موفقیت آنان در مسابقات ورزشی.
  • بهره گیری ازمساعدتهای عمومی و اختصاصی درجهت برطرف کردن مشکلات دانشجویان.
  • حصول اطمینان از حسن اجرای وظایف واحدهای تابعه درامور دانشجویان از طریق اعمال نظارت مستقیم.
  • بررسی و تایید پیشنهادهای مربوط به خدمات دانشجویی در واحدها و مراکز تحت سرپرستی و انطباق آنها با امکانات واحد و ضوابط و مقررات جاری.
  • شرکت در کمیته های انضباطی در موردمسائل انضباطی دانشجویان و مراقبت در حسن اجرای مقررات انضباطی دانشجویی و اتخاذ تصمیم در مورد مسائل مطروحه با رعایت آیین نامه انضباطی دانشجوئی دانشگاه.
  • شرکت در شورای فرهنگی دانشگاه به منظور برنامه ریزی و ارتقاء فعالیت های فرهنگی دانشگاه
  • کنترل گواهینامه های موقت، دانشنامه ها و ریز نمرات فارغ التحصیلان به منظور حصول اطمینان از صحت مندرجات مربوط و امضاء تأییدیه های مدارک تحصیلی، گواهینامه موقت پایان تحصیلات، دانشنامه ها و ریز نمرات امتحانی فارغ التحصیلان.
  • تهیه گزارش های مربوط به فعالیت های امور دانشجویی و ارسال آن به ریاست دانشگاه

در حال حاضر دکتر مصطفی بهره بر عهده دار سمت معاونت دانشجویی واحد می باشد. ایشان به عنوان عضو هیأت علمی تمام وقت با دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت از سال 83 همکاری داشته و از پژوهشگران فعال دانشگاه می باشند.دارای فعالیت های پژوهشی گسترده ای از قبیل ارائه طرحهای پژوهشی، ارائه مقالات ISI،ISC، علمی و پژوهشی، علمی-ترویجی، ارائه مقاله در همایش های داخلی، منطقه ای ، ملی و بین المللی ، تالیف 1 جلد کتاب و ... . می باشند.

 

مدیر امور دانشجویی

 

 

مشخصات فردی 

 

نام و نام خانوادگی: علی فضیلتی

 

تلفندفتر:3221628 یا 3228938 -0744 داخلی 229

 

آدرس الکترونیکی:

 

سطح تحصیلات: کارشناسی ارشد حقوق

 

نمونه وظایف و مسئولیت ها:

 

    • فراهم آوردن مقدمات لازم در جهت برگزاری جلسات بحث و تبادل نظر بین استادان و دانشجویان با هماهنگی معاونت دانشجویی.
    • انجام اقدامات لازم در جهت راهنمایی دانشجویان به منظور تخفیف و حل معضلات و مشکلات اجتماعی، فرهنگی، روانی و خانوادگی دانشجویان.
    • نظارت بر انجام امور مربوط به اخذ معافیت تحصیلی دانشجویان مشمول
    • نظارت بر اعلام وضعیت دانشجویانی که ترک تحصیل دارند و همچنین معرفی فارغ التحصیلان به اداره نظام وظیفه عمومی.
    • نظارت بر صدور گواهینامه پایان تحصیلات، دانشنامه، ریز نمرات و تأییدیه مدارک تحصیلی در امور فارغ التحصیلان با همکاری و هماهنگی لازم با مرکز اطلاعات، آمار و کامپیوتر.
    • نظارت بر انجام اقدامات لازم مربوط به صدور تأییدیه تحصیلی برای مؤسسات و سازمان های مختلف.
    • همکاری در فراهم آوردن امکانات لازم به منظور تشخیص استعدادها و توانایی های دانشجویان ممتاز و  هدایت آنها در رشته های مختلف علمی، هنری، ورزشی و سایر فعالیت های مشابه.
    • مراقبت در حسن اجرای مقررات انضباطی و آشنا نمودن دانشجویان با مقررات مذکور.
    • همکاری و نظارت بر اجرای آیین نامه ها، دستورالعمل های وظیفه عمومی در رابطه با دانشجویان و فارغ التحصیلان مشمول.
    • هدایت فعالیت های مربوط به جمع آوری آمار و اطلاعات و تنظیم گزارش ها های مربوط به فعالیت های انجام شده در زمینه امور دانشجویان.
    • نظارت بر امور مدارک تحصیلی ارسالی از سوی واحد های دانشگاهی  و بررسی، تهیه و تنظیم ضوابط لازم برای ارزشیابی آنها.
    • نظارت بر حسن اجرای مصوبات مربوط به امور دانشجویی.
    • ایجاد تمهیدات لازم به منظور تأمین سهمیه مواد غذایی و اداره امور سلف سرویس های دانشجویی و کارکنان، نظارت بر کار سلف سرویس وصدورکارت تغذیه دانشجویی.

 

توضیح درباره امور تغذیه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد  دهدشت به منظور ارائۀ یک وعده غذای گرم (ناهار) به دانشجویان دارای آشپزخانه و سلف سرویس با مسئولیت مدیر دانشجویی( آقای علی هاشمیان) و مسئول آشپزخانه (آقای عنایت دستخوان) و کمک آشپز(آقای حمید باردل)می باشد. غذای دانشجویی از مواد اولیه با کیفیت مرغوب و رعایت نکات بهداشتی تهیه می شود. برای استفاده از خدمات سلف سرویس لازم است دانشجویان با مراجعه به بخش اتوماسیون نسبت به تهیه کارت تغذیه اقدام نموده و از طریق دستگاههای رزرو غذا که در بخش سلف سرویس دانشگاه نصب شده است به طور هفتگی غذای مورد نظر خود را رزرو نمایند.هم چنین این واحد دانشگاهی دارای یک بوفه دانشجویی در محل دانشگاه می باشد که نسبت به ارائۀ انواع ساندویچ، چای، نسکافه و ... به دانشجویان اقدام می نماید. 

 

    • نظارت بر امور خدمات انتشارات دانشجویی: به منظور استفاده دانشجویان از خدمات تکثیر و انتشارات، این واحد دانشگاهی دارای یک مرکز انتشارات دانشجویی در محل دانشگاه می باشد. این مرکز قادر به رفع نیازهای دانشجویان به کپی، کتاب های دانشگاهی، لوازم تحریر و ... می باشد.
    • همکاری و انجام امور مربوط به نقل و انتقالات دانشجویان با توجه به ضوابط و مقررات مورد عمل.
    • نظارت بر حسن اجرای مقررات مربوط به امور خوابگاه ها.
    • نظارت بر حسن اجرای امور ایاب و ذهاب دانشجویی و بررسی نواقص و نارسایی ها و گزارش به معاونت دانشجویی.

 

توضیح در مورد ایاب و ذهاب دانشجویی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت جهت رفاه حال دانشجویان عزیز اقدام به برگزاری مناقصه و واگذاری امور ایاب و ذهاب دانشجویی به شرکت صدیق کار دشت الوان به نمایندگی آقای لطیف مجیدی زاده نموده است که طبق قرارداد فی مابین واحد دانشگاهی و آن شرکت، تعداد 5 دستگاه اتوبوس در دو مسیر متفاوت به شرح بعد، وظیفه جابجایی دانشجویان را از ساعت 30/7 تا 9 شب مطابق برنامه اعلام شده از سوی حوزه معاونت دانشجویی را خواهندداشت.

 

مسیر شماره(1): دانشگاه- فلکه 180 دستگاه- خیابان شهید نورالدینی- مرکز شهر- خیابان شریعتی- هلال احمر- نبش خیابان آموزش و پرورش- ثبت احوال- خیابان شاهد- چهار راه آزادگان-  چهار راه کوی جانبازان- 180 دستگاه- دانشگاه.

 

مسیر شماره (2): دانشگاه- 180 دستگاه- گاراژ سرفاریاب- فلکه جهاد- گاراژ چرام(محل پمپ بنزین قدیم)- نبش خیابان شهید دادوند- ترمینال شهر دهدشت- 60 دستگاه- دادگستری- سایپا یدک- چهار راه صدا و سیما- آموزشگاه سماء- چهار راه بیمارستان 180 دستگاه- دانشگاه.

 

**ممکن است برنامه زمانی و همچنین مسیر های فوق به تناسب نیاز و صلاحدید مسئولین واحد طی سال تحصیلی تغییر کنند که در آن صورت طرف قرار داد مکلف به اجرای برنامه اعلام شده توسط امور دانشجویی واحد می باشد.

 

    • انجام سایر امور مربوط به حوزه معاونت دانشجویی بر حسب تشخیص و ارجاع مافوق.

 

  1. کارشناس امور دانشجویی( نقل و انتقالات، کمیته انضباطی، کمیسون تخفیف دانشجویی، امور مشمولین نظام وظیفه عمومی) و تربیت بدنی

 

مشخصات فردی                                     مشخصات فردی 

 

نام و نام خانوادگی: محمدعلی کاظمی                      نام و نام خانوادگی: علی هاشمی

 

تلفن دفتر:3221628 یا 3228938 د اخلی 229

 

آدرس الکترونیکی:                                                      آدرس الکترونیکی:

 

سطح تحصیلات: کارشناسی تربیت بدنی                      سطح تحصیلات: کارشناسی

 

 

 

نمونه وظایف و مسئولیت ها

 

    • همکاری در فراهم نمودن امکانات لازم جهت نقل و انتقالات دانشجویان با توجه به ضوابط و مقررات  و دستور مقام مافوق.
    • رسیدگی و اظهار نظر نسبت به انتقال یا میهمانی دانشجویان
    • فراهم آوردن امکانات لازم جهت اجرای برنامه های لازم برای بازدید دانشجویان از پیشرفت های داخل کشور.
    • اجرای آیین نامه ها و دستورالعمل های وظیفه عمومی در ارتباط با دانشجویان و فارغ التحصیلان، تهیه پیش نویس مکاتبات لازم با اداره وظیفه عمومی در امور اخذ معافیت تحصیلی برای دانشجویان مشمول و انجام اقدامات لازم در این زمینه.
    • اعلام وضعیت دانشجویانی که ترک تحصیل دارند و همچنین معرفی فارغ التحصیلان به اداره نظام وظیفه عمومی.
    • تهیه پیش نویس آیین نامه انضباطی دانشجویان و اجرای مفاد آن ، مقدمات برگزاری کمیته انضباطی بدوی به عنوان دبیر کمیته انضباطی براساس آیین نامه انضباطی، اعلام رأی کمیته انضباطی به دانشجو  و گزارش ماهانه مصوبات کمیته انضباطی دانشجویی واحد به منطقه و سازمان مرکزی.
    • راهنمایی دانشجویان به منظور تخفیف و تقسیط شهریه و حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی آنان بر اساس آیین نامه کمیسون تخفیف دانشجویی.
    • تهیه گزارش مبنی بر استحقاق دانشجویان جهت تخفیف دانشجویی
    • انجام اقدامات لازم در جهت راهنمایی دانشجویان به منظور تخفیف و حل معضلات و مشکلات اجتماعی، فرهنگی، روانی و خانوادگی دانشجویان.
    • صدور کارت دانشجویی
    • انجام سایر امور مربوط به حوزه معاونت دانشجویی بر حسب تشخیص و ارجاع مافوق

 

  1. کارشناس امور تربیت بدنی

 

مشخصات فردی 

 

نام و نام خانوادگی: آقای محمدعلی کاظمی 

 

تلفن دفتر:3221628 یا 3228938-0744 داخلی 229

 

آدرس الکترونیکی:

 

سطح تحصیلات: کارشناسی تربیت بدنی( دانشجوی ترم آخر کارشناسی ارشد تربیت بدنی)

 

نمونه وظایف و مسئولیت ها

 

    • مطالعه و بررسی جهت برنامه ریزی کلاس های آموزشی ورزشی برای دانشجویان
    • فراهم آوردن امکانات و وسایل لازم برای اجرای برنامه های ورزشی دانشجویان واحد.
    • فراهم آوردن تسهیلات لازم برای گسترش و تعمیم فعالیت های ورزشی در واحد دانشگاهی و مراکز آموزشی وابسته.
    • ترغیب و هدایت دانشجویان به شرکت در فعالیت های ورزشی
    • مقدمات تشکیل تیم های ورزشی مختلف و نظارت بر حسن اجرای مسابقات.
    • تهیه و تنظیم برنامه ها و ضوابط فنی ورزشی و فراهم آوردن مقدمات تشکیل کمیته فنی ورزشی تیم های مختلف در واحد دانشگاهی.
    • تشخیص نواقص و اشکالات در ضوابط فنی و برنامه های اجرایی یا آموزشی و ارائه راه حل های مناسب به مبادی ذیربط.
    • نظارت و ارزشیابی برنامه های ورزشی، خدمات فنی مربیان ورزشی و نحوه اجرای برنامه ها و اداره تیم های ورزشی از طریق پرسش نامه ها و مراجعه به مراکز مربوطه.
    • نظارت بر بهره برداری صحیح از میادین و تأسیسات ورزشی واحد های دانشگاهی.
    • جمع آوری آمار و طلاعات لازم در زمینه فعالیت های تربیت بدنی دانشگاه و تهیه گزارش های لازم جهت ارسال به معاونت ذیربط.
    • بررسی طرح ها و برنامه های مربوط به توسعه و پیشبرد امر ورزش در سطح دانشگاه بر اساس خط مشی ها و هدف های پیش بینی شده واحد.
    • نظارت بر تجهیز و تأسیسات ورزشی دانشگاه.
    • همکاری با گروه تربیت بدنی.
    • برنامه ریزی کلاسهای فوق برنامه تربیت بدنی وسازماندهی تمرینات تیمهای ورزشی دانشگاه.جهت شرکت در مسابقات ورزشی منطقه ای، مناسبتهای خاص، چندجانبه وکشوری
    • شرکت در مسابقات منطقه ای و سراسری در رشته های مختلف ورزشی    
    • برگزاری مسابقات درون دانشگاهی به مناسبت های مختلف
    • معرفی دانشجویان مستعد ورزشی واحد به سازمان مرکزی
    • اعطای تخفیف شهریه دانشجویی به قهرمانان ورزشی براساس بخشنامه های سازمان
    • برگزاری کلاسهای مربیگری جهت دانشجویان رشته تربیت بدنی
    • هماهنگی جهت ساخت ونصب تجهیزات زمین یا فضای ورزشی غیر مسقف به منظور اشاعه فرهنگ ورزش همگانی.
    • انجام سایر امور مربوط به حوزه معاونت دانشجویی و ارجاع مقام مافوق.
    • رشته های فعال فوق برنامه تربیت بدنی خواهران و برادران
    • خواهران: فوتسال، شطرنج، بدمینتون
    • برادران:  هندبال، فوتسال، کاراته، جودو، تکواندو، کشتی فرنگی و آزاد.
    • نگاهی به گذشته نتایج مسابقات قهرمانی سال های 90 تا 92
    • مقام سوم در کاراته برادران دانشجویی در رشته کاتا و کمیته در تاریخ 2/9/90 منطقه 16 دانشگاه آزاد اسلامی- بوشهر
    • مقام قهرمانی تیم کشتی آزاد- دانشجویی در تاریخ 16/9/90 منطقه 16 دانشگاه آزاد اسلامی- گچساران
    • مقام سوم کشتی فرنگی- دانشجوییدر تاریخ 16/9/90 منطقه 16 دانشگاه آزاد اسلامی- گچساران
    • مقام چهارم تیم والیبال برادران در تاریخ 23/9/90 منطقه 16 دانشگاه آزاد اسلامی- بوشهر
    • مقام چهارم تیم فوتسال خواهران در تاریخ 6/10/90 منطقه 16 دانشگاه آزاد اسلامی- بوشهر
    • مقام سوم فوتسال کارکنان و اساتید در تیرماه 92 منطقه 16 دانشگاه آزاد اسلامی-یاسوج

 

  1. متصدی امور دانشجویی

 

مشخصات فردی 

 

نام و نام خانوادگی: خانم مرضیه خندان 

 

تلفندفتر:3221628 یا 3228938- 0744 داخلی 229

 

آدرس الکترونیکی:

 

سطح تحصیلات: کارشناسی

 

نمونه وظایف و مسئولیت ها

 

    • تهیه پیش نویس مربوط به معرفی دانشجویان به مراکز آموزشی، کتابخانه ها، بیمارستان ها، وزارتخانه ها و ادارات دولتی.
    • تهیه گواهی تحصیلی دانشجویان برای دانشگاه ها، ادارات دولتی و ارگان ها.
    • دریافت مدارک لازم از متقاضیان و بررسی پرونده و مدارک تحصیلی از نظر انطباق مشخصات شناسنامه با مدارک تحصیلی.
    • تهیه پیش نویس مربوط به معرفی دانشجویان اخراجی، انصراف از تحصیل و فارغ التحصیل به حوزه نظام وظیفه عمومی.
    • صدور برگ مرخصی تحصیلی برای دانشجویان.
    • صدور کارت بیمه دانشجویان و تهیه پیش نویس مکاتبات با بیمه در مورد دانشجویان حادثه دیده با هماهنگی دفتر تسهیلات اعتباری، مالی و رفاهی.
    • محاسبه هزینه انصراف و هزینه انتقال و ارسال سوابق به امور مالی برای تسویه حساب.
    • آشنا نمودن دانشجویان با مسائل رفاهی نظیر تقسیط و تخفیف شهریه و دریافت وام دانشجویی.
    • تشویق دانشجویان به فعالیت های فوق برنامه فرهنگی، ورزشی و هنری.
    • انجام سایر امور مربوط برحسب تشخیص و ارجاع مقام مافوق.

 

  1. کارشناس امور فارغ التحصیلان

 

مشخصات فردی 

 

نام و نام خانوادگی: خانم محبوبه مرادی و آقای علی فضیلتی 

 

تلفندفتر:

 

آدرس الکترونیکی:

 

سطح تحصیلات: کارشناسی

 

نمونه وظایف و مسئولیت ها

 

  • بررسی پرونده فارغ التحصیلان جهت صدور گواهینامه موقت پایان تحصیلات، دانشنامه، ریز نمرات و تأییدیه مدارک تحصیلی دانشجویان فارغ التحصیل مطابق آیین نامه ها و مقررات مورد عمل.
  • مراحل فراغت از تحصیل

 

  1. دریافت پرونده های فارغ التحصیلان از آموزش واحد دانشگاهی.

 

  1. بررسی سوابق تحصیلی مطابق با آیین نامه آموزشی توسط کارشناس امور فارغ التحصیلان.
  2. در صورت دارا بودن نقص آموزشی عودت به کارشناس آموزشی ذی ربط جهت رفع مورد در غیر این صورت اعلام تاریخ مراجعه به دانشجو جهت تحویل برگه تسویه حساب.
  3. صدور گواهی نامه موقت پایان تحصیلات.
  4. صدور دانشنامه و ارسال به سازمان مرکزی جهت تایید.

 

  • صدور گواهینامه پایان تحصیلات، دانشنامه، ریز نمرات و تأییدیه مدارک تحصیلی در امور فارغ التحصیلان با همکاری و هماهنگی لازم با مرکز اطلاعات، آمار و کامپیوتر  با توجه به ضوابط و مقررات مورد عمل.

 

  • انجام اقدامات لازم مربوط به صدور و ارسال تأییدیه تحصیلی برای مؤسسات و سازمان های مختلف.
  • همکاری در فراهم آوردن امکانات لازم به منظور تشخیص استعدادها و توانایی های دانشجویان ممتاز و  هدایت آنها در رشته های مختلف علمی با توجه به ضوابط و مقررات مورد عمل.
  • انجام کلیه امور مربوط به فارغ التحصیلان و دانشجویان واحد و صدور ارزشیابی تحصیلی و ریز نمرات و ارائه آن به سازمان مرکزی دانشگاه برای تأیید نهایی.

 

مدارک لازم جهت در خواست ریز نمرات:

 

    • در خواست شخصی
    • کپی از اصل مدرک
    • کپی شناسنامه
    • کپی کارت پایان خدمت(برادران)
    • تهیه فیش بانکی طبق بخشنامه

 

 

  1. کارشناس دفتر راهنمایی و مشاوره

مشخصات فردی 

نام و نام خانوادگی: هاجر بهره بر  

تلفندفتر:

آدرس الکترونیکی:

سطح تحصیلات: کارشناسی راهنمایی و مشاوره

آشنایی با دفتر راهنمايي و مشاوره

هدف از ايجاد اين دفتر ارائه خدمات مشاوره ايي درزمينه روانشناسي ،ازدواج،مشكلات خانوادگي وتحصيلي است.دفترمشاوره براي تحقق اين هدف باهمكاري نيروهاي متخصص وفعال دررشته هاي مشاوره و راهنمایی و روانشناسي وبا برنامه اي منظم فعاليت خود راازمهرسال 1382 آغازنموده وبا اختصاص اتاق مجزا وباحضور10نفرازاساتيد محترم گروه مشاوره وروانشناسي درهفته 52ساعت خدمات مشاوره اي به دانشجويان گرامي ارائه مي نمایند.

شرح اهداف و وظایف :

  • راهنمایی و مشاوره و مساعدت به دانشجویان در زمینه های تحصیلی،شغلی و شخصی.
  • تشخیص اولیه مشکلات روانی و تربیتی دانشجویان با استفاده ازروشهای مناسب از قبیل مصاحبه ،مشاوره،پرسشنامه،اجرای تست ها و ...
  • ارائه خدمات لازم درجهت رفع مشکلات مذکور تا اخذ نتیجه قطعی و عنداللزوم ارجاع مورد به روانپزشک ،روانشناس و یا بیمارستان مناسب.
  • بررسی اطلاعات بدست آمده و تجزیه و تحلیل آنها.
  • تعیین روش مناسب جهت مقابله و رفع مشکل مطروحه.
  • انجام بررسی های لازم جهت تعیین استعداد و خصوصیات عاطفی دانشجویان متقاضی.
  • طرح مسائل واصله در جلسات هفتگی جهت بررسی و ایجاد هماهنگی در تصمیمات متخذه.
  • تشکیل پرونده های روانی ،تربیتی بر اساس موازین شرعی و علمی بطور محرمانه.
  • انجام سایر اموری که در حدود وظائف محول می شود.

ارتباط با دفتر مشاوره :  
دفتر مشاوره واقع در ساختمان اداری از ساعت 8الی 21 هر روز پاسخگوی همه عزیزان می باشد . 
شماره تماس :3221628 یا 3228939 0744 داخلی اتاق مشاوره و راهنمایی

آدرس الکترونیکی (Email) مشاوران مرکز مشاوره و راهنمایی متعاقباً اعلام می شود.

Dehdasht.moshavere@ gmai l.com

 

 

 

 

 


.:|کلیه حقوق این سایت در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت می باشد|:.